می دانم توبه هایم تکراری شده....
خرامه
نشرارزشهای دفاع مقدس

همه ی هستی در برابر قدرت تو سر بزیرند و فرمان بردار "خضع لها کل شی" اما من سرکش و نافرمان...

دنیا را چنان پنداشته ام که گویی در این دنیا ابدی هستم غافل از این که همه فانی هستند جز وجه باقی تو "وجهک الباقی بعد فنا کل شی"...

می دانم گناهانم پرده های عصمت را دریده "ذنوب التی تهتک العصم" ،غم ها را بر دلم فرو نشانده "تنزل النقم" ،نعمت ها از من دور کرده "تغیر النعم" ،دعاهایم را از رسیدن به تو باز داشته"تحبس الدعا" و بلاها را بر من نازل کرده "تنزل البلا"...

ای مهربان من وسیله ای ندارم برای وصالت جز ذکرت و شفیعی ندارم در محضرت جز خودت "انی اتقرب الیک بذکرک و استشع بک الی نفسک"...

می دانم چه وفاها کرده ای بر من و من چه جفاها بر تو "کم من قبیح سترته و کم من فادح من البلا اقلته"...

اما به سوی تو آمده ام بعد از اسراف و تقصیر های بسیار "قد اتیتک یا الهی بعد تقصیری و اسرافی علی نفسی" در حالی که پشیمان و نادمم و به گناه خود معترف "معتذرا نادما منکسرا مستقیلا مستغفرا منیبا مقرا مذعنا معترفا"...

ای عزیز حق است بر تو که مرا مجازات کنی و در آتش قهرت افکنی اما ای محبوب من اگر مرا با دشمنان و اهل بلایت در جهنم عذابت گرد آوری،اگر مهلت سخنی باشد تو را فریاد خواهم زد "لاصرخن الیک صراخ المستصرخین" و اگر مجال گریه ای باشد بر دوری تو خواهم گریست "لابکین علیک بکا الفاقدین"...

ای مهربان ترین چگونه مرا خواهی سوزاند در حالی که به بخشش و رحمتت دل امید بسته ام "کیف تولمه النار و هو یامل فضلک و رحمتک" و چگونه آتش بر من شعله خواهد کشید در حال که صدایم را می شنوی و بیچارگی ام را می نگری "کیف یحرقه لهیبها و انت تسمع صوته و تری مکانه"...

اما در این شب تاریک دنیا من بر تو پناه آورده ام ای خدای من پس بر من ببخش و بیامرز "تهب لی فی هذه الیله و فی هذه الساعه کل جرم اجرمته و کل ذنب اذنبته"...

خدایا این بنده ی ناچیزت دستش را بر درگاه اجابت تو دراز کرده و به تو امیدها بسته پس نومیدش مکن "یا رب مددت یدی فبعزتک استجب لی دعائی و بلغنی منای"...

ای بزرگوار با من چنان مکن که هستم، چنان کن که هستی "افعل بی ما انت اهله"...

ای توبه پذیر بخشنده بر من ببخش و دستم گیر که توبه ام دروغ نیست...
پی نوشت:متن بالا شاید ترجمه ای ناموزون و ناشیانه ای باشد از فراز هایی از دعای شریف کمیل که از محضر امیرالمومنین(ع) عذرخواهم...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

شهدا را به خاک نه به یاد بسپارید. ما هرچه داریم از شهدا داریم و بس. فعالیت در زمینه دفاع مقدس و شهدای عزیز ما وظیفه همه ماست و نشر آرمان ها و ارزش هایی که آنان دنبال آن بودند وظیفه ای مهمتر است. امیدواریم خوانندگان از آن استفاده کنند. ان شاءالله
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کانون نشرارزشهای دفاع مقدس و آدرس d07124622680.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 1655
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1


                    
 
 
بسیج دانشجویی شهید چمران پیام نور خرامه